måndag 25 augusti 2008

Måndag

Och inte vilken måndag som helst, jag har börjat skolan :D

Men vi börjar med gårdagen, igår när vi skulle kvällskissa hundarna stog polisen här utanför tänkte inte mycket mer på detta.. Dock va de en hel del biltrafik vilket inte är vanligt här efter 22..
Men så imorse får vi veta att någon sprängt en bomb i en av grannlägenheten, man blev iaf lite skakis och jag tänker verkligen låsa dörren hädanefter och hoppas att de inte händer igen..

Men så åter till skolan, de verkar verkligen jätte bra så på onsdag och på fredag har jag mentor möte och då bestäms allt..
Så på onsdag ska jag förhoppningsvis gå och köpa alla böcker jag behöver, ska bli så roligt :D

passade även på att köpa en par underbart snygga jeans som jag igentligen inte alls har råd med så nu får jag snåla resten av månaden..
Billig mat och inga utgifter, men de kan jag leva med för dom underbara jeansen..

Kram frida

Inga kommentarer: