onsdag 20 augusti 2008

update..

har varit några hektiska dagar därav den dåliga uppdateringen..
Idag begav jag mig ju till skolan lillan fick vara hemma och de gick faktiskt riktigt bra, några välta blomkrukor men de är sånt man får räkna med..
Har dock inte lyckats prata med grannen om hon va tyst på slutet, hon va då iaf helt tyst då jag kom hem så vi hoppas på de bästa..

Ikväll har vi varit ute och spårat och tränat i skogen , hon va riktigt duktig.. Stannade och kikade lite på barnen som hade fotbolls träning vilket vilda tyckte va otroligt intressant de riktigt lyste i ögonen på henne. Både barn och bollar på samma gång kan ju inte bli bättre, som tur var va hon ju i koppel annars hade dom fått en extra spelare på plan i hundform!

Skolan gick iaf jätte bra ska dit igen på måndag på introduktion, känns spännande då allt blev löst till slut! Tack mamma för att du fixade allt då de kändes som att alla mina planer höll på att gå i kras...

Nu är planen att städa men jag måste säga att jag inte är allt för peppad men jag har inte så mycke val utan nu är de dags att sätta igång!
Men av erfarenhet vet jag att jag blir kvar vid datorn iaf en stund till :)

Kram på er!

Inga kommentarer: