onsdag 13 augusti 2008

kväll

och äntligen ser jag lite ljus på himlen, helt plötsligt vaknar man till liv och känner sig som en människa igen :)
Dagen har varit seg tog en långprommis på morgonen Vilda gick på riktigt bra trots duggregnet (självklart hade hon sitt regntäcke på sig) kakan va mindre road av av de dåliga vädret...
Väl hemkommen fick jag nått ryck och ställde mig och bakade så resultatet blev en långpanna med Falsk tosca en sats sirapskakor och en sockerkaka..

Kände mig rätt duktig faktiskt, hade tänkt vila en liten stund då jag kände att nacken inte alls ville som jag ville men en liten stund blev helt plötsligt en lång stund..
Ja ja inte mer att göra nåt åt kommer bli en sen kväll istället, får hoppas på att de finns något vettigt att se på tvn men de är väl föga troligt så jag får väl hitta på nått annat spännande att göra...


Vi bjuder på en bild idag.. *Nynnar* på Is´nt she lovely...