torsdag 21 augusti 2008

Torsdag..

Jag önskar mig en liten gnutta sol, eller iaf lite uppehåll detta jäkla regnade blir man ju galen av..
För tillfället regnar de så pass mycket att de är en omöjlighet att gå ut, finns inte en chans både jag och vilda skulle bli dyngsura.. Så jag hoppas hon håller sig tills regnet har avtagit lite..

Fortsatte läsa boken igår, sånna där böcker ska man inte läsa då man är på väg i säng man blir fast men de är ju otroligt intressant. Blir nog att läsa lite idag om de ska regna så här.

Hade ju plan på att gå elljuspåret idag men jag känner att jag hoppar den iden känner inte för att bli en dränkt katt. Så istället får vi hitta på nåt annat roligt hm lite godis sök inne kanske.
Jag ska iaf dammtorka och bädda rent i sängen jag vet dock inte om de är så roligt men de måste ju göras iaf så de är bara att bita i de sura äpplet och göra de..

Inte många dagar innan skolan börjar nu, känns så spännande!

Inga kommentarer: