söndag 10 augusti 2008

Söndag

Länge sen jag vaknade upp så nöjd som imorse, gårdagens glädjerus satt fortfarande kvar :) Inte blev de sämre då Carina ringde och meddelade Lillasysters fantastiska resultat idag, vilken helg för Blue Wings!
Var ute och gick 1,5 timme imorse med catrin och tollarna alltid trevligt med sällskap..
Väl hemma fick jag migrän så då va de bara att återgå till sänglänge med tabletter lite senare på eftermiddan återgick mitt huvud till sitt rätta jag och vi var åter i form igen.
Vi gick ut och tränade Ammie i skogen, otroligt intressant att följa med och se deras fantastiska arbete jag suger i mig all information och har tusen frågor men oj vad jag lär mig mycket.
Under de här dagaarna har jag lärt mig massor och förhoppningsvis har jag lärt mig ännu mer innan dom åker hem..
Jag önskar att de bodde här på heltid..

Ikväll blev de också promenad dock en kortare sådan vädret var riktigt fint och jag hoppas de kan få vara uppehåll imorgon så jag kan plocka lite blåbär men de ser inte så lovande ut på väderleksrapporten.

Ikväll har jag legat på latsidan och mest legat framför tvn, huvudet behövde sitt vila för att inte bryta ihop igen. Så jag satsar istället på att vara bättre imorrn :)

Från och med imorgon kommer jag inte ha något internet (ve och fasa) så ni kära bloggläsare får klara er utan min dagliga uppdatering om vad som händer i mitt liv.
Självklart kommer jag skriva om allt då internet är tillbaka (förhoppningsvis onsdag)

Nu är de dags för sängen glöm inte att titta in på våran hemsida www.freewebs.com/nimrodsson

Go natt

Inga kommentarer: