torsdag 28 augusti 2008

update torsdag

Fullspäackad dag men allt hanns med, tyvärr saknades en av böckerna och internet licensen så jag hoppas dom kommer in i nästa vecka så jag kan börja plugga ordentligt..
Jag kommer få slita för att få mina betyg men de gör jag med nöje, äntligen gör jag något!
Jag ser faktiskt fram emot att sätta mig i skolbänken imorrn på morgonen hoppas verkligen att jag är piggare då..

Efter allt springade står nu kycklingen i ugnen snart ska riset sättas igång och förhoppningsvis är de middag om en halvtimme jag hoppas också att regnet upphör så vi får ta oss en prommis annars blir de viladag idag!

Carina skrev idag:
Lita på känslan och följ den, var inte rädd!Loosen up baby!!

Ja de är fan i mig dags nu vad vinner jag på att hela tiden vara rädd att öppna mig? Jag har ju inget att förlora, mitt hjärta skriker en sak och huvudet ett annat.
Jag måste intala mig att de här ska funka innan jag som vanligt lyckats skrämma iväg alla i min väg..
Tack för dina ord!

2 kommentarer:

Carina A sa...

Förnuft har inget med kärlek att göra! =) , därför ska du strunta i hjärnan och bara lyssna på hjärtat.
/C

Carina A sa...

Talar av erfarenhet =)