söndag 31 augusti 2008

Söndag kväll

Å nu blev de rätt dag också ;) jag har ju haft en tendens att skriva fel dagar på inläggen, helt otroligt :)

Idag har de varit en riktig höstdag, riktigt kallt men ändå fint jag och Vilda tog oss en ordentlig promenad på förmiddan stannde av och såg lite på några små tjejer som hade fotbolls match vilket Vilda tyckte va jätte intressant..

Väl hemma blev de ganska lugnt städning av toa och annat småpyssel.

Ikväll fastnade jag framför en film som igentligen inte alls är bra men de funkar iaf att se på och bilden är bra, de är tur att man inte har allt för stora krav :P

Snart är de sängen som gäller och jag längtar faktiskt, till min bok som är riktigt bra men snart slut så jag hoppas jag får böckerna jag beställt snart så jag har något att läsa..

Go natt och sov gott!

Inga kommentarer: