torsdag 28 augusti 2008

Torsdag

Vilda börjar nu vara riktigt irriterad då klockan ringt varje morgon den här veckan, idag vägrade hon gå upp helt enkelt..
Men efter många om och men verkade hon iaf bli kissnödig så då ville hon iaf ut en tvär sväng, men fort gick de..

Nu har mammas hundar kommit och efter hälsningsritualen är över så nu sover dom snällt brevid mig dom små sötsakerna..

Idag ska alla böcker köpas de ska handlas mat och fixas, lika bra att göra bort de så de är gjort..
Men de är lite drygt då allt ska göras på samma dag, för en gångs skull längtar jag till helgen faktiskt vara ledig och sova på morgonen underbart!

Tusen tankar, rädd för att känna för mycke..
Jag är rädd riktigt rädd, jag måste försöka släppa känslan annars går även detta i stöpet.
Och som vanligt är de mitt bara mitt fel, allt för att jag är så förbannat rädd..
Dags att göra sig i ordning!

1 kommentar:

Carina A sa...

Lita på känslan och följ den, var inte rädd!
Loosen up baby!!
Kram C