lördag 30 augusti 2008

Lördag morgon

Hade tänkt kliva upp vid åtta men de gick i stöpet, så istället blev de sovmorgon till 9 vilket faktiskt va riktigt skönt..
Igår kväll blev de att plugga kände mig riktigt duktig som satt en fredag kväll med skolböckerna men lika bra att få de gjort vare sig de är fredag eller inte..

Idag har jag en sån där halvkass dag nacken värker och kroppen är slö jag hoppas de blir bättre under dagen då de finns en hel del jag borde göra idag..
Annars får de skjutas på tills imorrn ingen har ju dött av lite disk eller ett golv som inte är nytorkat..
Om än de irriterar mig varje gång jag ser disken..

Nu ska jag försöka fika lite sen lägga mig i soffan igen...

Kramar

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Hej
Oj så fin bloggen har blivit och du har ändrat din profil också Ja jag kanske skulle börja skriva lite på min blogg och göra den fin
Men jag är inte så duktig som du jag får nog gå kur hos dig så jag får lära mig lite

kramar mamma