onsdag 6 augusti 2008

bra dagar

Ibland infinner sig lyckan, och känslan är underbar. Har anmält mig till skolan idag och om ca två veckor kommer jag att börja. De känns så skönt att de går inte med ord beskriva jag är på väg nånstans jag kommer att få mina betyg. Underbart är ordet.
Jag har bestämt mig för träningen också de kommer bli ett lyft frammåt i mitt liv denna höst, jag känner mig starkare och redo att göra detta mitt liv kommer bli bättre.
De är många beslut just nu och alla förflyttar mig frammåt de känns som att för vem som helst är de små steg som kanske inte är speciellt betydelsefulla men för mig är de jätte stort och de betyder jätte mycke för mig att alla runt mig stöttat och hjälper mig med detta.

Nu är vi äntligen hemma i Mickels igen på vägen hann de bli några inköp bla en tröja från H&M som var efterlängtad. Fick även mitt paket från ellos och från Bokklubben wieee idag är min lycko dag :D

Ikväll ska hundarna tränas då de inte hunnits med idag, kakan ska få göra platsliggning fotgående och inkallning. Vilda kommer tränas i utställningen tecken då de verkligen närmar sig med storm steg 3 dagar kvar :)

Nu ska diskmaskinen plockas ur

Kram frida

1 kommentar:

Carina A sa...

Gud så kul att du ska få komma igång med läsningen i höst...det är du väl värd!

Spännande helg till helgen...premiär för både Vilda på Löradgen och Smulan på Söndagen....det är såå bra träning att åka på inoffare när dom är små.

KRAM