fredag 29 augusti 2008

fredag kväll

Skolan har gått kanon idag om än jag direkt insåg att jag kommer måsta plugga för att nå mitt mål, jag ska slita för betygen så är de bara...
Vilda var helt tyst då jag kom hem vilket kändes jätte bra första gången *Wiiie* hon är så duktig min lilla underbara tjej..

Väl hemma blev de subway macka mys med lillan och lite tv tittande innan vi begav oss ut på långprommis i de något kalla men fina höst vädret..
Måste laga dragkedjan på min favoit jacka eller rättare sagt jag måste gulla med mor min.

Gjorde misstaget att lägga mig för att vila en stund, vilket misstag två timmar senare vaknar jag i panik ja ja inte mycket att göra nåt åt..
Böckerna jag måste läsa inom 3 veckor är beställda idag till ett riktigt bra pris kändes bra till min evigt sinande plånbok..

ikväll är planen pluggande ja jag vet att de är fredag men inte mycke att göra nått åt lika bra att börja istället för att sitta där med allt kvar när de väl ska göras..
Sen lite tv mys med lillan :)

Kramar

Inga kommentarer: