söndag 24 augusti 2008

Söndag

Idag känns de verkligen som söndag, jag får inget gjort känner mig som en slö sill :P
Vi vaknade vid 9 av att de va svin varmt i sovrummet vilda trivdes kanon och va inte speciellt sugen på att kliva upp men jag tvingade ut henne i hopp om att man skulle få bli lite kallare.
Finns inget som jag tycker är så obehagligt som då de blir så där varmt min kropp får spader och jag vet knappt hur jag ska ta mig upp ut sängen..

Imorse va de kanonväder men nu är himlen täckt av moln, så de blir väl regn i eftermidda..

Igår kväll fick vi beskök, alltid lika trevligt. Dock va väl Vilda mer förtjust i den tvåbenta än den fyrbenta om än hon inte kunde låta bli att kika in henne lite smått.
Blev en sen men väldigt trevlig kväll, som jag hoppas kommer göras om..

Ett samtal och paniken sprider sig i kroppen, du har haft änglavakt och en ofantlig tur. de satt nog en ängel i den där båten...
att höra paniken i en person man står nära gör att man själv får kalla kårar..
Jag tänker på er...

Mina fiskar dör en efter en, nu jävlar är frida på krigs stigen stackars den sate som står där då jag kliver in..

Nu är de dags för långprommis och dusch!

1 kommentar:

Emmy sa...

Tack för att du finns!
Har varit så skönt att ha någon att prata med, speciellt i går då oron var som värst!

Du är en ängel
Kram