tisdag 26 augusti 2008

07.10

Uppe med tuppen idag, är ganska skönt måste jag erkänna man är rätt mycke piggare än vanligt. Dock är inte Vilda lika peppad utan sover nu i soffan efter våran tidiga promenad jag hoppas de ska gå bra för henne att vara själv en stund..

Åker iväg vid kvart i bussarna stämde lite halvdåligt och jag vet inget värre än att vara sen så då tar jag den tidigare bussen så jag är säker på att hinna.
Har ingen aning om vars jag ska så de lär väl ta en stund innan jag hittat dit också så jag behöver nog de 25 minutrarna för att hitta..

Nu är de dags att göra färdigt allt, grisöra till Vilda packa väskan till mig ja sen är allt klart bara en sista pinkning av Vilda sen är allt klart!

Go morron gott folk!

1 kommentar:

Katarina Nimrodsson sa...

Hej gumman
Lycka till i dag på din första skoldag hoppas att Vilda tycker det är ok att var själv en stund men hon kommer att lära sig efter ett tag att vara själv
Vi hörs sen