söndag 31 augusti 2008

Söndag förmiddag..

Ännu en sovmorgon men jag tyckte vi var förtjänt av de efter en sen kväll och att Vilda hade lekstund mellan klockan 3 och 4 inatt..
Vet inte vad hon fick för sig men då skulle hon iaf vara vaken och leka med både sin svans och ben som hon kastade runt i sängen..

Idag är planen ordentlig långpromenad i de underbara höstvädret, antar att de är rätt många som har samma tanke som jag så jag hoppas de inte är allt för många som har samma tanke som mig..
jag vill att vilda ska kunna få springa lös utan att man behöver vara orolig att de kommer fram andra hundar..

Nu är de dags för fika, mums!

1 kommentar:

Carina A sa...

Jag vet inte vad du druckit men enligt bloggen ( rubrikerna ) hade du Lördagmorgon, Lördag kväll och nu Lördag förmiddag igen *skratt*

Ha en skön dag!
Kramen