torsdag 7 augusti 2008

1 månad

..sen du lämnade oss inga ord finns för saknaden, inga ord finns för alla de tårar som faller för dig. Jag saknar dig så enormt mycke hjärtat mitt, vaknar fortfarande upp tittar mig runt och jag hittar inte Svarta Siri ingen som väcker mig med tusen pussar.
Jag vet att du är borta, jag vet att du inte längre finns här med mig men jag inbillar mig att du finns där..

Jag har förlorat min bästa vän, Vilda har förlorat sin storasyster Gloria sin bästa lek kompis. Jag önskar att vi fick en sista dag tillsammans, en sista puss ett sista farväl.

Inget kunde gjorts annorlunda, sorgen kan aldrig bli mindre inte efter världens finaste tjej min älskade skatt..
Jag kommer alltid komma ihåg dina ögon, jag kommer alltid minnas ditt skall glad över att jag kom hem. Jag kommer alltid minnas Siri´s tusen pussar hennes underbara kärleksfulla sätt.

Siri kommer alltid finnas med mig i mitt hjärta finns hennes tassavtryck inristat där kommer hon alltid stanna. Jag fick låna en ängel en kort tid, en underbar tid..

En ängel flög förbi på himlen så fri, men hon lämnade sitt leende på vår jord.




Inga kommentarer: