måndag 4 augusti 2008

Måndag kväll/natt

ute är de nu bäcksvart, hösten börjar närma sig med storm steg och de känns både i luften och själen..
Tjejerna sover sött brevid mig, dom och likaså jag vill till sängen ännu en kväll är den efterlängtad..
kakan är slut efter två träningspass, hon är otroligt duktig jag tycker faktiskt vi gör framsteg.jag tror grannarna börjar tro att jag är galen när jag studsar runt på gräsmattan här utanför men de bekommer mig inte de viktigaste är att jag och kakan har ett bra träningspass!

Jag har pratat med Komvux idag och allt ser mycket lovande ut, nu är de bara FK kvar men som vanligt är alla på semester men jag hoppas att allt går i lås om precis en vecka..
Så förhoppningsvis börjar jag plugga i slutet på Augusti. Tack Pernilla för all hjälp och stöttning du är guld värd utan dig hade de här aldrig blivit av...

Idag kom Emily, Kato och Bebban förbi massor av the och massor av prat en helt perfekt blandning på en underbar eftermiddag.
Ska göras om snart men då också en sväng på stan eller varför inte en sväng ute på klubben? ja å då är de självklart Brukshundsklubben jag pratar om vad annars ;)

Sovrummet blev så underbart fint jag är så nöjd, nu fattas bara en del grejer som ska inhandlas då de finns pengar. En del ska köpas på ikea sundsvall i Oktober, bilen lär bli full även denna gång!

Utställningen närmar sig med stormsteg, jag känner mig ringrostig de är länge sen jag ställde sist men jag hoppas de ska gå bra. Så länge Vilda och Jag sköter oss är jag mer än nöjd vad annars kan man vara med en pärla i snöret?
Hon förvånar mig varje dag, jag behöver inte annat än titta på henne så ler jag..

Natti natt vi hörs imorrn

Inga kommentarer: