lördag 23 augusti 2008

kort update

för jag har igentligen varken tid eller ork att sitta här just nu. Vi tog oss sovmorgon imorse till halv elva jag höll på att få en chock då jag tittade på klockan.. Har inte sovit så länge på gud vet när men inte mycke att göra nått åt istället är de bara att sätta fart och göra allt man har planerat..

Prommisen är gjord, Vilda fick ett riktigt dampanfall och sprang som besatt på ängen blev så arg att jag glömt kameran hemma men imorrn ska den med så är de bara!
Så nu sussar hon snällt vid min sida, hon är hur go som helst helt underbar!

Nu borde jag sätta igång och göra de som är tänkt men seg som man är då man sover bort halva dan lär de ju ta tid..
På måndag börjar skolan, kommer kännas konstigt att gå dit för att faktiskt börja kan inte riktigt fatta de än men de kommer säkert bli jätte roligt!

Trevlig lördag på er!

Inga kommentarer: