tisdag 12 augusti 2008

äntligen

Internet är tillbaka, Underbart fast jag har kommit på att man får mycket mer gjort utan internet.. Igår hann jag med massor prommis med hundarna sy 6 st overaller duscha raka vilda ja massor hanns med..

Idag begav jag mig in till stan en tvär sväng för att vattna blommor hämta post osv. Så nu är de gjort för i veckan, allt såg bra ut därhemma just nu längtar jag faktiskt inte tillbaka till stan är så roligt att vara här ute..
Följer catrin en hel del när hon tränar inför jaktprov jag lär mig verkligen massor, känner mig mer och mer peppad..

Ikväll är planen att träna Kakan och Vilda och sen blir de prommis igen, är så roligt att träna med hundarna utan dem vore jag inget.
Vilda ska tränas en del till inför utställningen till helgen, och kakan ska tränas lydnads mässigt.. Jag kommer verkligen att sakna att träna lydnad när jag åker hem till stan, är så konstigt utan tränings hund..

Nu vankas de mat, förhoppningsvis kommer en update ikväll :)

Inga kommentarer: