torsdag 14 augusti 2008

Torsdag

Nu kommer mitt eviga tjatande om vädre igen, men vars tog den där korta sommaren vägen? Allt prat om att vi minsann skulle få en fin höst, va de detta dom menade? I så fall är vi grundlurade..

Men nu orkar jag inte bry mig om vädret mer bättre att lägga energi på saker jag kan göra någonting åt vädret lär vara som de är iaf..
Vilda och jag tog en välbehövlig sovmorron till just före nio riktigt skönt, vi fikade och klädde på oss och tog en ordentlig långpromenad på över en timme mitt bäcken är inte riktigt vad de borde vara efter de men de va de värt..
Vilda hittade spöken i skogen, tror jag har en liten tjej som är på väg in i spökåldern..
Hon såg så söt ut när hon stog på vägen tittandes in mot skogen med stora ögon helt fokucerad på de där som ingen annan såg!

Nu är de dags att sy lite sen hade jag faktiskt tänkt vila en stund, min kropp vaknar då till liv igen vilket är mycket skönt!
Annars har vi inte så stora planer för dagen blir en lugn dag med andra ord!

Go förmidda

Inga kommentarer: