tisdag 13 april 2010

tidig kväll

va mina planer men dom gick i stöpet Nellie vill inte sova så jag får helt enkelt vara vaken.
Vi har haft en fantastisk kväll jag drog ut hund och vagn och tränade den fyrbenta medans Nellie tittade på hon tyckte de va riktigt roligt och hunden njöt av all uppmärksamhet. Mamma kom ner och vi ordnade plantorna innan vi gick in och fikade. Nellie åt gröt och busade som aldrig förr fick lite bilder som jag ska lägga ut imorrn hon är så söt. Efter grötätning var de direkt till duschen som gällde hon såg faktiskt ut som en riktig skitunge.
Nu är hon ren och fin igen men vill absolut inte sova men humöret är på topp så mig gör de inget.

Förhoppningsvis somnar hon innan desperate annars får jag helt enkelt spela in de.

Go natt !

1 kommentar:

Elin sa...

Nä då hörde jag alltså rätt ändå, va konstigt....men bra att det fortfarande visas :)
Vi som gav bort vårat växthus i höstas annars så hade du haft ett gratis där!
Kram