tisdag 20 april 2010

kväll

Kikar desperate och passar på att uppdatera här innan jag ska bege mig mot sängen, blir en tidig kväll idag också känner att sömn är något min kropp behöver.
Nellie sover som en stock precis som vanligt om kvällarna numera helt otroligt va snäll hon är. Har ju glömt att berätta att under helgen har hon börjat leka tittut med alla grejer hon får tag i och nu ställer hon sig upp helt själv mot grejer, de går så otroligt fort. Vars tog våran lilla lilla bäbis vägen?

Vi har varit ute och grejat i eftermiddag/kväll bilen har fått sommardäck och de har blivit undanplockat de är helt otroligt va mysigt de är att bo i hus varje årstid har sin fördel.

Pratade med Nina en lång stund ikväll jag är glad att jag har henne hon finns alltid där när man behöver de, tack gumman du är värd så mycket för mig!

Dags att återgå till tv sen sängen!

Go natt

Inga kommentarer: