lördag 24 april 2010

oj då

Här har bloggen glömts bort helt men de har faktiskt inte funnits tid alls till att sitta vid datorn. Igår gjorde jag och Nina stan osäker under ett par timmar vi hade otroligt roligt och kom faktiskt hem med en hel del bra grejer.
Vi alla åt middag här innan Daniel begav sig för att skruva i bilen och jag och Nina tog tag i mitt hår, efter många timmar så blev resultatet helt fantastiskt jag är så otroligt nöjd de blev precis som jag ville ha de.
När vi väl var klara och Daniel kom så va klockan rätt mycke så dom begav sig hemmåt för att packa inför helgresan och vi begav oss mot sängen.

Idag blev också en stads sväng denna gång för att fixa apoteket som helt glömdes bort igår, blev även lite annat inhandlat. På vägen hem hämtade vi upp Gera som ska husera här tills imorgon. Katterna är vettskrämda Nellie överlycklig och Gera verkar tycka att de är rätt bra att vara här så de ska nog inte vara några problem. Vi ska snart gå ut och fixa lite blommor känns som att de är de jag gör allt som oftast men de är otroligt roligt.

Ikväll blir de go middag och mys tillsammans med dom bästa jag har, underbart!

Kram

Inga kommentarer: