onsdag 21 april 2010

kväll

Oj vad tiden springer iväg då man har sällskap ser nu att jag borde ligga i sängen men först ska jag kolla lite grejer.
Nellie hade jätte svårt att sova ikväll, vi fick slå våra kloka huvuden ihop och tillslut fick vi henne att sova utan att plocka upp henne och tokgråt, de är en tjej med bestämda åsikter vi har här hemma. Nu verkar hon sova riktigt gott och lär nog göra de ett tag till.

Mamma har varit och sett andra avenyn med oss och som vanligt surrat en massa, de är tur jag har henne att bolla med när jag stöter på problem. Jag tror jag har kommit fram till ett beslut jag går på min första linje och de som faktiskt känns bäst i hjärtat. De kommer bli kanoners!

Pratade med N ikväll förhoppningsvis blir de en tjejdag på fredag om hon blir ledig, de skulle verkligen vara super! Både jag och Nellie ser fram emot att träffa henne, sen har vi ju turen att få låna Gera i helgen då dom åker bort. Med andra ord blir de massor av roligt hela helgen, perfekt! Kanske åker vi ner till stan på lördag för att köpa lite grejer till mitt projekt vi får se vad gubben gillar den iden :)

Lillgumsan i helgen
God Natt!

Inga kommentarer: