onsdag 21 april 2010

morgon

Usch så dåligt jag har sovit inatt kroppen ville inte alls som jag ville, så jag lär nog behöva vila lite idag man är inte allt för pigg efter 4 timmars sömn. Tur Nellie är på ett strålande humör man kan ju inte annat än att bli på bra humör då.
Just nu leker hon på lekmattan med sin favorit måttbandet tänk att en sån simpel grej kan vara så rolig, skulle tro att hon snart vill sova eftersom hon vaknade före sju.

Djuren sover igen dom har fått mat och varit ute så nu passar dom på att sova igen, ibland avundas jag dom lite. De vore ju otroligt skönt att få sova när man ville och hur länge man ville.

Vädret ser ut att bli fint idag också solen skiner än så länge är de lite kyligt men mitt på dagen skulle jag tro att vi får lite värme.
Jag sitter och kikar runt lite på nätet har några auktioner jag ska hålla koll på idag och kanske dyker de upp paket i brevlådan idag :)

Nej dags att byta bort morgonrocken..

Kram

1 kommentar:

Sussi sa...

Vad budar du på då? Nellie grejer? :)
Jaa jag hoppas verkligen jag får nån hjälp också! Inte bara bli hemskickad med vanliga råd om äta ofta och lite osv. För det har jag ju redan prövat...
Kram