måndag 12 april 2010

Kväll

Dagen har gått i rasande fart vi har varit ute mest hela dagen i de underbara vädret, jag njuter av varje sekund. Började städa redan klockan sju imorse och hela dagen har fortsatt lite så när de va städat inne började i snickarboden där vi har blommorna nu, på eftermiddagen gjorde jag storkok på barnmat och bakade socker kaka. Med andra ord blev de väldigt mycke gjort och jag känner mig riktigt nöjd. Men de börjar kännas både i kropp och knopp att de har varit en lång dag. Nellie sover och jag ska alldelens snart se Hollywoodfruarna sen göra kväll och gå i säng den är otroligt efterlängtad ikväll..
Imorrn ser de ut att bli lite sämre väder inte lika mycke sol iaf så då blir de lite innefix, jag har iaf fått lite färg i de bleka fejset så de kan gott få vara en dag med moln.

Lägger ut lite bilder på de käraste jag har..


Nu är de dags att bänka sig framför tvn för här ska ses på tokigheter!

Go Natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder på lillgumman!/Stina

Pia sa...

Hon är verkligen SÖT som socker!!!
Kramar

Frida sa...

Sötkarten !! :)