fredag 30 april 2010

1 maj

Vi hade en fantastisk kväll igår maten var super god och sällskapet fantastiskt de blev massor av skratt och surr, mycket planeringar och även tumstocken åkte fram efter ett tag. Tillsammans har vi aldrig tråkigt de är ett faktum. Vi åkte och tittade på brasan och Nellie va självklart med hon va på ett strålande humör hela tiden och älskade allt folk och all rörelse. För oss kändes de självklart att rubba på dom vanliga sängtiderna för Nellie igår hon ska absolut få vara med på sånna här grejer jag tror de är viktigt för henne.
Massor av bilder togs jag ska ladda in mina och N ska skicka senare i eftermiddag så ska jag bjuda på lite bilder.
Jag är verkligen nöjd med gårdagen, de blev en kväll att minnas.

Nellie tog sovmorgon imorse till kvart i åtta så nu är de bara hon och jag vaken, Rikard sover och jag tror jag låter honom sova ett tag till Lexie ligger också kvar och drar sig precis som vanligt våran lata lilla hund.

Nu ska jag stöka fram frukost och mysa med min lillskrutta!

Kram

1 kommentar:

Nina sa...

Tack för en underbar gårdag gums :) Det är verkligen en kväll att minnas, har suttit och fixat lite bilder och man ler verkligen åt Nellies smile! Ska skicka dom så fort du loggar in.

Ha en toppen bra dag nu!

Kramar