torsdag 29 april 2010

Kväll

Vi har en orolig kväll här hemma Nellie somnar men vaknar titt som tätt och är helt hysterisk har en känsla av att de har något att göra med provtagningen idag som Nellie inte alls uppskattade. Ja de återstår att se vad natten blir...
Vi har satt om lite blommor så dom får mer att leva i och konstaterade rätt snabbt att de kommer bli många många blommor men de gillar vi.

Så nu har Nellie lärt sig att ställa sig upp mot saker också så hädanefter lär de inte bli en lugn stund, hon va så nöjd då hon lyckades ställa sig mot tidningskorgen lilla söta gumman.

Jag hade tänkt städa ikväll men de är bara att glömma jag tänker inte väcka upp strumpan i onödan så de får göras imorrn som så många andra saker, men de ska nog ordna sig.

Jag och N har planerat skeå resa ikväll förmodligen blir de i slutet på maj om nu allt går i lås, då kommer vi bägge hem med fyrbenta vänner som ska dela vardagen med oss. Helt otroligt att de va alldelens brevid varann vi hittade dom, nu hoppas vi bara att de passar för alla att vi åker upp då. De kommer bli en mycket trevlig resa :)

Nu ska jag ställa mig i duschen sen gå i säng, imorrn ska jag vara pigg och utvilad!

Kram

Inga kommentarer: