måndag 5 april 2010

Måndag

Men fortfarande ingen vanlig dag imorrn börjar allt rulla på precis som vanligt igen och de känns faktiskt riktigt skönt. Nellie har sovit jätte bra inatt hon vaknade vid fem och va hungrig och somnade sen om till åtta då låg vi och drog oss i sängen en stund riktigt mysigt.
Nu har vi hunnit äta frukost och bytt bort pymas mot lite mer riktiga kläder, Nellie kör runt i gåstolen och grejar hon verkar ha otroligt mycket att göra.

Jag funderar om jag ska ta mig en prommis nu på förmiddan också eller om jag bara ska gå då Nina och Gera kommer förbi vid tvåtiden, vädret är ju inget att hurra över så kanske håller vi oss till en prommis idag. Vi ska iaf ut och städa ur snickarboden så vi kan börja så i eftermiddag här ska de bli blommor för hela slanten. Allt står uppställt på köksbänken så jag är mer eller mindre redo för start nu gäller de bara att gubben städar ur där också.
Ändrade planer de blir prommis på förmiddan också grannskapet skulle ut så då hänger vi självklart på :)

Dags att göra sig i ordning!

Kram

Inga kommentarer: