fredag 9 april 2010

go morron

En helt fantastisk morgon här hemma. Vi har sovit hela natten så jag kände mig som en helt ny människa när jag vaknade lite skallebang av de hårda sovandet men.
Hann bara göra klart alla morgonbesyr så ringer bvc med fantastiska nyheter dietisten har ordnat en tid åt oss hos en allergolog i slutet på månaden. De är precis de vi bråkat med barn om under ett halvår utan resultat och nu är vi där vi har en tid de är äntligen någon som förstår oss. Dietisten tyckte att de var en självklarhet och ordnade en tid utan att vi behövde en at läkare som säger sitt. Jag är så otroligt glad att de finns inte äntligen får vi hjälp!

Så just nu känns de som att all världens problem är som bortblåsta den känslan tänker jag behålla iaf idag. Kanske förstår ni inte alls varför jag är så otroligt glad över att få komma dit men för oss är de en sån stor grej att faktiskt få hjälp av någon som kan inte som gissar.
Bvc är helt otroliga dom har hela tiden varit så angagerade och brydda och hjälpt oss på alla sätt och vis, utan dom hade vi aldrig kunnat ordna de här.

Nog om detta, Nellie har lagt sig för att sova förmiddag och jag ska passa på att göra mig själv i ordning. Vi hade planer på långprommis men här regnar de så jag tror vi hoppar de en kortis blir de iaf. Vi ska tvätta och städa undan lite iaf vi har ju faktiskt middags gäster idag :)

Kram

Inga kommentarer: