onsdag 28 april 2010

Morgon

Härligt att vakna innan både väckare och bäbis vaknar, Nellie vaknade dock fem minuter senare men de är underbart att få höra hennes morgonsurr :)
Vi har hunnit med i stort sett allt på morron både jag och Nellie är klara och skötväskan är packad, kanske måste vi rasta hunden igen ibland funderar jag hur stor blåsa de kan rymmas i den lilla kroppen men någon stress med att pinka trots att de är 12 timmar sedan sist verkar hon inte ha.

De blir en spännande dag idag jag hoppas verkligen de går bra jag försöker gå in med 0 i förhoppningar så jag inte blir besviken men de är ju rätt svårt. Förhoppningsvis får vi en hel del hjälp med mat och extra fetter och sånt som Nellie behöver få i sig.

Nellie är iaf på ett strålande humör förhoppningsvis sover hon medans vi åker till stan så slipper hon vara övertrött när vi kommer dit!

Nej nu finns de inte mer tid att sitta här, hoppas ni får en bra dag!

Kram

Inga kommentarer: