söndag 4 april 2010

räddare i nöden

Min mamma blev min räddare i nöden imorse jag hade mensvärk som aldrig förr och inga ipren som att sälja sig själv till djävulen med andra ord, ett samtal och de var löst. Min mamma är bäst!
Så nu börjar jag känna mig mer som en människa!

Vi hade en superkväll igår maten var underbar sällskapet kanon och filmen helt okej vad mer kan man begära av en kväll? Vi surrade i massor om allt mellan himmel och jord och de blev massor av skratt, de är fantastiskt att ha sånna bra vänner!
Nina kommer nog förbi idag och tar en prommis med hundarna, jag funderar på om vi ska ta ett skoter spår och gå de verkar rätt hårt iaf än så länge.

Annars ska vi njuta av de underbara vädret och vara ute, Lexie får sitta kopplad hennes kavaljer är alldelens för intressant för att de ska funka att ha dom lös. Snart är iaf löpet över och lugnet är åter igen.

Hoppas ni passar på och njuter av de underbara vädret ute!

Inga kommentarer: