torsdag 8 april 2010

kväll

Såg att jag glömt att skriva att Boel testet gick super bra Nellie hörde precis som hon skulle de enda va ju de där med skelningen. Jag har läst runt och jag hoppas vi får en tid rätt snart på ögon då barn som skelar fort får syn nedsättning av skelningen, tur BVC är bra så dom ordnar de nog rätt fort.

Nellie ville inte alls sova ikväll utan va vaken till just före nio annars brukar hon ju alltid vara i säng vid sju tiden men ikväll gick de inte. Men hon va på ett strålande humör så de gjorde inget kanske sover hon längre då? ja vi får väl se.
Klockan tickar mot tio och jag känner mig lite stressad över att komma i säng men först ska de plockas undan så de är drägligt att kliva upp imorrn.

Imorrn blir de middag tillsammans med N hon är solokvist och ska vara med oss, de ska bli mys!

Go natt kära vänner!

Inga kommentarer: