söndag 18 april 2010

hemma igen

Äntligen är vi hemma igen saknaden efter Nellie och resterande familj har varit enorm men vi har haft en super dag med massor av intryck.
Nellie har haft de super med pappa och jag tror faktiskt att dom har njutit av att får vara själva, jag fick ett väldigt härligt mottagande när jag kom hem iaf alla va superglada då kan man inte annat än att få tårar i ögonen. Älskade änglar.

Dagen har iaf gått bra Lykkis fick en jättebra kritik och de är vi väldigt nöjda med. De har varit så otroligt mycket fina katter under helgen en dröm är ju att få äga en riktigt fin perser kanske blir de en dag min tur. Jag njuter av att titta på dessa skönheter som i mina ögon är de finaste av katter min dröm har ju faktiskt alltid varit en perser och jag hoppas att de ska bli möjligt. Och då ska de vara en riktig stjärna!

Nu ska jag umgås med Rikard Nellie sover och djuren är otroligt lugna, vi ska med andra ord ha mys kväll..

Kram

Inga kommentarer: