lördag 10 april 2010

Ännu en riktigt bra natt vaken en gång för att äta sen sov Nellie hela natten fram tills halv åtta, de är nästan som semester...
Vi har hunnit med mycke på morgon både i bra och dålig bemärkelse jag har hunnit slå sönder en glasburk inte alls särskilt roligt men de va bara att städa.
Nellie har lagt sig för att sova en stund och när hon vaknar ska vi bege oss ut till blommorna och fixa lite Nellie får följa med och sitta i matstolen de återstår väl att se hur länge de är roligt.

Jag har tänkt göra en städraid också diskhon är full och de är grejer överallt, men andra ord så trivs jag inte i denna röra. Jag vill gärna ha bortplockat och någorlunda fint då trivs jag som bäst.

Rikard verkar sluta i relativt bra tid idag och imorrn är han ledig de ser ut att bli kanonväder så vi ska nog tillbringa dagen ute. Så ikväll blir de mys framför tvn :)

Kram

Inga kommentarer: