torsdag 15 april 2010

Kväll

De blev en hektisk dag men riktigt trevlig. Först hade vi städförmiddag här hemma både jag och Rikard städade ordentligt men nu är de massa grejer överallt iaf jag får dra undan innan jag går i säng. Sen att allt är grusbelagt trots våran dagliga dammsugning ja de är inte mycket att göra nåt åt hoppas verkligen de torkar upp snart. När Rikard åkte på jobbet kom Nina och hundarna och vi begav oss ut på promenad i 1 ½ timme som vanligt är de otroligt trevligt, vi ska ta oss en prommis imorrn också.
Hemma från promenad blev de omplantering av pelargoner innan vi begav oss till mamma och pappa för middag hemmagjord pizza blev de riktigt gott.
Nellie börjde bli trött redan vid halv 6 så jag gick hem och gjorde i ordning bad hon roade sig där i en halvtimme innan hon va allt för trött. Så kvart i sju somnade lillskruttan de blev faktiskt lite tomt här hemma.
Så våran dag har varit rätt fullspäckad och jag börjar känna av att jag inte har sovit så mycket inatt börjar ångra att jag lovade att vara vaken tills Rikard kommer hem vid halv tolv.

Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram

Inga kommentarer: