tisdag 13 april 2010

en inte helt underbar morgon

Jag gick och la mig igår och började känna av att huvudet inte riktigt ville som jag ville men lyckades somna iaf. Vaknade och hade så sjukt ont bakom ögat och mot bakhuvudet insåg rätt snabbt att jag inte kunde ta hand om Nellie själv så de var bara att väcka upp Rikard och återgå till sängen. Efter att jag sovit i 2 timmar kändes de faktiskt bättre nu kan jag stå upp utan att de känns som att jag ska falla ihop har lite synbortfall på ena ögat så jag tror minsann att min migrän from hell är tillbaka. Hade otroligt lite migrän under grav och har inte haft så där super mycke nu efter heller, men de här va tusan i mig inte att leka med. Förhoppningsvis dröjer de länge innan de återkommer.

Så nån dator har jag inte ens tittat på förrens nu så jag har lite bloggar att läsa ikapp medans Nellie sover eftermiddag.

Jag hoppas ni har en fin dag i de blåsiga vädret!

Kram

1 kommentar:

Frida sa...

Stackars dig som har sån hemsk migrän! Har haft det för några år sen, kräktes och mådde skit men som tur är har det försvunnit nu... peppar peppar... :P
Är det bra annars då, förutom migränen?
Försökte ringa dig igår men inget svar.. Antar det var pga migränen... :(

Kram