måndag 5 april 2010

kväll

De har varit en fullspäckad dag och nu när jag sätter mig känner jag att benen faktiskt är rätt trötta. Vi har hunnit med två långprommisar, en tvär sväng till tavelsjö och handla bla toapapper, sått massor av frön och lagat barnmat. Känner mig riktigt nöjd med dagen faktiskt nu väntar bara disken men jag funderar starkt på att låta den stå tills imorrn vi får se. Klockan nio är de iaf filmtajm här hemma sista delen i johan falk, jag är förbaskad på mig själv som inte köpte popcorn när vi handlade men jag får överleva kanske kan jag hitta något annat spännande i skafferiet? nja tveksamt.

Nellie har haft lite feber idag och ikväll verkar hon snuvig kanske är de förkylning på ingång eller bara Nellie spökerier, vi får se inatt och imorrn.

Nu ska jag ansluta till grabbarna i soffan!

Go natt

Inga kommentarer: