söndag 25 april 2010

Kväll

Nellie blev 8 månader igår jag hade precis som vanligt gjort en månadsinlägg men som tydligen försvann ser jag nu i efterhand. Ja jag får helt enkelt göra om de senare, så vi har inte glömt de :) Våran lilla lilla tjej som bara blir större och duktigare!

Den här dagen har verkligen sprungit iväg tyckte nyss vi klev upp, de blir lätt så då man gör nånting hela tiden. D kom och hämtade Gera N uppsöker sjukhus efter helgens bravader och vi hoppas att vi snart hör av henne och får reda på hur allt har gått. De blev faktiskt tomt här hemma utan henne fort vänjer man sig vid att vara fler. D hade med sig både grejer jag ville ha från Ikea plus att dom köpt en super söt giraff till Nellie, de är underbart att ha så fina vänner som er de värmer i hjärat! Tack snälla ni.

Fick även fler lökar som jag nu ser att de är pärlhyacinter som jag planterade i min nyanlagda rabatt nu hoppas jag ännu mer att dom överlever flyttan eftersom dom är så otroligt vackra. Men skulle de vara så att dom dör så får jag helt enkelt köpa nya mot hösten och plantera.

Vi har kikat på wipe out och nu är de dags för dusch och fixa håret innan vi beger oss mot sängen, imorrn väntar en tripp till Kasa och Nellies farmor och farfar.

Go natt kära läsare!

Inga kommentarer: