onsdag 21 april 2010

Eftermiddag

Vilken härlig dag vi tog en promenad med F&T på förmiddan bägge tjejerna la igen ögonen efter en stund, vi njöt av de härliga men leriga vädret.
Väl hemma va de dags för lunch för både stora och små, sen satte vi igång med dammsugning och tvättning jag hade bra hjälp av Nellie som håller efter som en svans.

Vi har haft en lugn och skön eftermiddag tillsammans, grejat med blommor och myst precis som jag vill ha de. Nu väntar vi på att pappan ska komma hem alldelens strax middagen är snart klar skönt att ha allt klart tills han kommer hem.
Imorrn är hans sista jobbardag sen är de ledigvecka, så underbart skönt.

Kram Kram

1 kommentar:

Sussi sa...

Jaa jag tog 74 på jackan och den är ganska stor på henne men då kan hon ju ha den i sommar också, vilket va tanken.
Jo Agnes är snorig, men mår bra ändå! Jag har fått antingen magkatarr eller gallkänningar så jag ligger och kvider i soffan i em...
Håller ni er friska?
Kraam!