måndag 9 november 2009

Måndag

En riktig seg dag idag måste jag säga känner mig inte alls pepp kanske beror de på dålig sömn dock inte för att Nellie inte sover utan för att min mage spökar men de ordnar sig nog.
Vi har hunnit med prommis i över en timme på morgonen och jag har hunnit ringa kyrkan ja lite har iaf uträttats. Rikard står i barnrummet och grejar de är tur han är effektiv.
De är underbart väder ute idag lite kyligt och massor av sol som blänker fint mot den vita snön de gillas, jag hoppas bara de kommer lite mer snö snart en decimeter till skulle inte skada.

Planerna för dagen är barnrummet och inte så mycket mer de kommer uppta all vår tid iaf, självklart blir de mys med Nellie också precis som vanligt.
Jag ska försöka hinna ut och träna hundarna de är bäst man passar på medans vädret tillåter.

Vi önskar alla en trevlig dag!

Inga kommentarer: