onsdag 11 november 2009

kväll

Dagen har sprungit förbi, vi bestämde i början på veckan att prova en ny maträtt varje vecka och idag var första prövningen. Jag lagade pasta med räk och lax sås de tog tid men de var de värt underbart gott. Jag ser redan fram emot nästa vecka och vad som skall prövas då de blir så mycket roligare då de blir lite variation.
Vi har myst framför tvn innan Nellie och Rikard begav sig mot sängen och jag blev kvar med lite undanplockning och upphägning av tvätt, men snart är de dags att kasta in handduken och bege sig mot sängen. Jag längtar.

Imorrn kommer Nina och Gera och sällskapar på morgonpromenaden de blir trevligt, Lexie kommer uppskatta de massor och jag kommer bli glad av lite surrande.

Nej nu är de dags att stänga ner datorn och rasta Lexie kanske ta tag i disken också, den är ju kvar.

Kramar

1 kommentar:

Frida sa...

Skönt att göra bort städning och tvätt, ingen rolig sysselsättning men måste göras. Fick världens överraskning igår efter att rörmokaren varit här. Det var totalt bombnedslag i tvättstugan! Var bara att ta tag i städningen. Kul med sällskap på prommisen, hoppas du får en trevlig dag! Kanske kan ses fredag? Kram kram