onsdag 4 november 2009

Onsdag

Vilket innebär Rikards sista jobbar dag, skönt!
Nellie tog sovmorgon imorse till kvart över sex en kvart extra är mycket värd vid den tiden på morgonen. Dock va jag otroligt seg startad och morgonen gick sakta men så må de ju få vara emellanåt.
Vi tog en ordentlig långprommis på förmiddan är så otroligt skönt att vara ute nån timme, Nellie var vaken halva tiden och sov resten.
Hon sover fortfarande hon verkar njuta av sömnen i vagnen och den mest ultimata åkpåsen, ska fota den nån dag så ni får se. I mina ögon är den de ultimata jag behöver aldrig oroa mig för att hon fryser de är en sån som verkligen behövs här uppe i norr..

Jag väntar tålmodigt på snön men den verkar inte vilja som jag vill nu är de ju ändå november och för min del vill jag helst ha snö nu så man slipper allt gegg inne. Är så less på att dammsuga och torka golv till ingen nytta en promenad senare ser de lika jäkligt ut.
Södra sverige verkar få snö under kvällen och natten men inte vi, ingen rättvisa här inte..

Hämtade posten idag och där låg paketet från go boken till Nellie, va verkligen kanonfina saker nu längtar jag tills hennes rum är färdigt i veckan kommer de att påbörjas.
Vi har iaf bestämt hur de ska se ut nu efter många om och men tror de kommer bli kanonfint.
Ska bli skönt att kunna ha hennes saker därinne och inte överallt.

Nu är de dags att ta fram dammsugarn och diska undan, de eviga görat :)

Kram

2 kommentarer:

madeleine sa...

Logga in på msn! Så får du skicka några bilder!! Får vi se hur det blir
är ju inte mästarn men det funkar ju :D

Sussi sa...

Jo det rullar på här me! Tycker dagarna går så vansinnigt fort men men... Jaa jag längtar tills det kommer lite snö här också! HATAR detta grus och skit varenda gång jag tar in vagnen.
Kraam!