måndag 16 november 2009

Måndag

Ny vecka och nya möjligheter, eller ja den här veckan ser väl ut som alla andra här hemma ungefär, lite mer saker att göra bara.
Väljer att skrota långprommis idag vädret tillåter inte någon längre promenad och min kropp värker de är ingen bra kombination. Jag hade hoppats på fin väder så jag slipper spänna kroppen men ikke.

Nåddes av ett sms jag väntat på imorse fort var jag uppe och ringde, nu håller vi tummarna att de händer nåt!

Hittade en annons på blocket igår om scrapbooking pappersförvaring jag ringde på en gång och nu väntar jag på att kunna ringa dit och höra om vi kan komma och hämta den. Jag hoppas den är någorlunda fin eller iaf så fräsch att den går att göra i ordning.
De är omöjligt att hitta sådan pappersförvaring för en rimlig slant (under tusen lappen) så håll tummarna nu.
Jag hade helst ringt 8 imorse men de tordes jag inte, så jag får snällt vänta.

Nu är de dags att ta Nellie och pussa upp min go bit.

Kramar

Inga kommentarer: