lördag 28 november 2009

Lördag

Igår fanns inte orken till bloggen jag var helt slut efter dagens bravader men nu är handlingen fixad och dop presenter inköpta. Idag är de dukning och göra smörgåstårtor som ska fixas ja med andra ord inte en lugn dag..

Vi har passat på och myst i sängen på morgonen de är helt underbart att höra Nellies skratt jag ska se om de går att lägga upp en video så ni får höra. Jag smälter av hennes ljud, hela henne gör mig glad.
Nu sover hon gott efter mys/lekstund och vi passar på att göra oss själva i ordning innan vi ger oss iväg.

De är massor som ska fixas och även de här dygnet har bara 24 timmar, om man ändå kunde utöka de med några timmar!

Kort uppdatering ja de ska bli bättre, ska försöka ge mig på en längre ikväll!

Ha en underbar lördag!

1 kommentar:

tina sa...

Hoppas att dopet går bra idag för er. :)