tisdag 10 november 2009

Morrn Morrn..

Idag är vi uppe vid sex tiden i vanlig ordning Nellie somnade om lagom till att vi klev upp men vi klev upp och hann göra bort eldning och diverse grejer innan hon bestämde sig för att vakna.
Nu sitter hon och pratar med sina fiskar i gungan helt otroligt vad fort de går hon lär sig nya saker för varje dag, kärleken är enorm.

Jag är så spänd på hennes rum skulle helst bara vilja knäppa med fingrarna och få se de färdigt men jag får hålla mig till tåls ett tag till, men de kommer bli mys därinne.

Snart är de dags för morgonpromenad innan jag sätter igång med städning och tvättning, de tråkiga vardagsgörat.
Imorrn börjar Rikard jobba känns mindre roligt men de är bara att stå ut och vänta på nästa ledigvecka den är ju faktiskt inte allt för långt bort.

Go morron gott folk!

2 kommentarer:

Evelin sa...

Morrn morrn! Vad fin bloggen har blivt och vilka härlig bilder som du har lagt in :) Ser då mysigt ut med den snö ni har fått, jag önskar det kunde komma lite här med! Längtar redan till nästa gång man får träffa Nellie och då få höra hennes skratt och prat. Nej, nu får man nog återgå till arbete här om man ska få ngt gjort idag ;)Krama lilla tösen från mig och en kram till er med!

jessie james sa...

Hehe nja vet inte om det e kryptiskt men man vill gärna inte skriva ut sina planer å allt som händer på en gång. Speciellt när man inte vet vad som riktigt kommer att hända :)
Men jag blev uppsagd igår så det är mkt det som blev kryptiskt. Å sen har jag mkt planer å så :)

/sen läser min chef å mina kolleger bloggen så man kan inte skriva ut allt...höhö! :P

Hoppas det går bra med lillan ^^
Har lagt till dig på bloglovin nu. Hoppas det funkar!
Pöss på er! :)