söndag 8 november 2009

Rikard

Du är världens bästa pappa och sambo, du är allt man kan önska sig och mer därtill. Jag är så lycklig över att du vill dela ditt liv med mig och att du är pappa till Nellie. Vi älskar dej av hela vårt hjärta!


Idag är de Fars Dag, Rikards första som pappa. Självklart firade vi imorse jag och Nellie hade köpte paket och gjort kort som vi gav honom på sängen, han blev super glad och överraskad över firandet. Nu har vi precis gjort princess tårta som vi ska bjuda ner min pappa på sen de kommer bli mysigt, vi ska även bjuda honom på middag idag de blir bra då mamma ändå är borta.

Så idag kommer hela dagen bestå av mys och fika, en perfekt söndag i mina ögon.

Hoppas alla får en lika bra söndag som oss, nu är de prommis som gäller!

Kram

1 kommentar:

Madeleine sa...

Va mysigt! Blir lite avis jag ;)