söndag 1 november 2009

Måndag

Läsar antalet steg fort, roligt att så många är tillbaka.
Gårkvällen for förbi fort utan att vi hann göra speciellt mycke Nellie fick magknip och höll igång till halv tolv, tur att de är så få timmar numera.
Tidigare var vi förbi Frida och jonas där bjöds på gott fika och trevligt sällskap, grabbarna hamnade fort vid tvspelet och vi tjejer pratade om allt som rör barn förlossning, bb, amning ja allt som berör första tiden vilket var otroligt roligt. Längtar så till deras lillbäbis tittar ut.
Sen blev de ännu lite mer fika hos mamma och pappa jag och Viktor låg mest på golvet och lekte men där trivdes jag bra. Dom åker hem ikväll och viktor kommer att saknas de vill jag lova, jag hoppas att vi ses snart igen.

Rikard den stackarn åkte på jobbet vid två inatt han fick ju knappt sova nånting jag kommer nog ha en väldigt trött karl när han kommer hem ikväll..

Idag blir de väldigt lugnt även jag går på halvfart, jag ska plocka undan och tvätta innan jag beger mig ut på prommis och sen upp till mamma och busa med Viktor innan dom åker.

Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer: