måndag 16 november 2009

Kväll

Dagen har gått otroligt fort vi åkte ner till stan imorse och köpte min nya pappersförvaring och jag är nöjdare än nöjdast, önskar bara att jag orkade göra iordning allt men ikväll säger kroppen stopp och jag måste lyssna.
De är något som blivit bättre sedan Nellie föddes jag måste tänka ett steg längre som en sån här gång så kan jag inte bara gå på utan måste stanna upp och tänka att jag måste orka med Nellie för de funkar inte längre att vara liggandes för att jag hållit på för mycket.
Och Nellie är ju viktigast av allt.

Jag har iaf uppdaterat Nellies garderob med tre tröjor och två par byxor, skälvklart egensydda.
Mamma och Pappa roade Nellie under tiden och jag tror alla tre njöt i fulla drag.


Nu är de dags för sängen både för mig och Nellie, hon verkar orolig och vill inte riktigt sova så de är nog lika bra att jag gör henne sällskap. De är nog hennes mage som spökar då brukar min närhet hjälpa!

Go natt kära läsare!

Inga kommentarer: