torsdag 12 november 2009

Fredag

Och klockan är som vanlig alldelens för tidigt, Nellie har blivit en riktigt morgonpigg tjej som vaknar mellan 5 och halv 6 ja de är bara att gilla läget. Men de finns ju trots allt inget mysigare än hennes glada och underbara sätt på morgonen. Hon har börjat med att ha spring maraton på skötbordet hon springer med benen i full fart de är ett projekt att byta blöja vill jag lova.

Jag hade hoppats på sovmorgon iaf till sju idag de hade suttit fint efter en jobbig natt men ikke, har gjort ett tablett byte som inte riktigt vill som jag vill. Men jag har ju prövat detta tidigare och vet att de kan ta tid innan kroppen ställer om sig men de är tuffa dagar fram tills dess.

Djuren ja alla tre i de här huset finns inget som katt och hund dom fullkomligen älskar varandra har fullt race genom huset nu, jag hinner se två svarta och ett rött streck när dom drar förbi.

Nej nu är de dags att byta ännu en bajsblöja sen slänga i sig en macka eller två.

Kramar

Inga kommentarer: