måndag 23 november 2009

Älskade ängel...

Nellie är så rosslig och så lessen, just nu är hon lugn och har förhoppningsvis somnat eller nej de verkar inte så gallskriket är tillbaka.
Trots att jag vet att hon är dyng trött skär de så hemskt i mitt mamma hjärta då hon är lessen och ligger i sängen, men går jag dit och lyfter upp henne är inte de bra heller.
Jag hoppas hon får sova nu så hon får lite lugn i kroppen, tur vi ska in på Barn imorrn då får dom kolla hennes rosslighet också på samma gång.

Okej jag ger upp jag går och hämtar henne...

klockan tickar och Nellie vill inte alls sova hon är verkligen en bestämd dag synd att Rikard sover dessa kvällar är så mycket lättare då man är två.

Ja så här ser våran kväll ut förhoppningsvis får vi snart sova alla i huset.

Kram och go natt

Inga kommentarer: